2011. szeptember 21., szerda

Semmire se vagyok jó

Ma alapvetően jókedvűen keltem a furcsa álmom ellenére, de azért ki kell írnom magamból a tegnapi kiborulásom maradványait. Tehát mielőtt nyavalygós önsajnáló álszerény baromnak tartanátok, hozzáteszem, hogy szinte semmit se mondok irónia nélkül.

Tehát. Mire nem vagyok jó?
Nem vagyok jó semmilyen létező állásra, se titkárnőnek, se ruhabolti eladónak, se asszisztensnek, se lektornak, se semminek.
Nem vagyok jó még egy kicseszett zombifilmbe se zombinak (pedig ha látnák a felkelés utáni fejemet!).
Nem voltam jó egyetemistának se, sose feleltem meg a rendszer elvárásainak és egyik klikkbe se tudtam igazán beilleszkedni.
Nem vagyok jó lakótársnak, eddig szinte mindenki képtelen vagy még egy lakáson belül is együtt élni velem, nem hogy egy szobában, mert iszonyúan rendetlen vagyok és szétdobálom a cuccaimat mindenfele.
Nem vagyok jó barát, mert önző vagyok és irigy és kritizálok másokat és meg akarok menteni mindenkit, mert én jobban tudom, hogy neki mi a jó. (pedig nem).
Nem vagyok jó gazdája az állataimnak, mert elhanyagolom őket akkor is, mikor otthon vagyok, mindig lusta vagyok őket elvinni sétálni meg foglalkozni velük, valszeg ezért is álmodok olyat, hogy kismacskákat halasztok éhen meg satöbbi.
Nem vagyok jó gyerek, mert mindig undok vagyok az anyámmal és sose mosogatok el magamtól és nem figyelek, ha 3 mondatnál hosszabban mesél a felújításról.
Nem vagyok jó barátnő, mert állandóan hisztizek és nem hiszem el, hogy elég lehetek valakinek önmagamban.
Nem vagyok jó lovas, mert nem bánok elég keményen a lóval, aki egy állat, és keményen kellene bánni vele, ha el akarok érni nála valamit, ehelyett bepánikolok és rángatom össze vissza a szárat szerencsétlen szájában.
Nem vagyok jó táncos, mert látom a tükörben, hogy béna vagyok és mindig azt mondták, hogy nem látják rajtam, hogy én ezt valóban szeretem csinálni, pedig amikor nem unom halálra magam edzésen akkor ez a világon az egyik legjobb dolog.
És végül, én vagyok a világ legelcseszettebb írója, aki író akar lenni, vagy legalább újságíró, pedig soha semmit nem írt, még csak meg sem próbálta igazán mert lusta és annyira fél attól, hogy kiderül, amit már igazából régóta tud, hogy nem is tud írni egyáltalán.

1 megjegyzés:

  1. Viszont jó vízöntő vagy;) (ismerős problémák, hidd el sok mindenen lehet változtatni)

    VálaszTörlés