2011. szeptember 22., csütörtök

Mikorhova

Megint beteg vagyok és megint túl sok program halmozódott fel, melyek közül nem tudok választani. Nem, sajnos továbbra sem a megfelelő programválasztás a legnagyobb problémám az életben, de megfigyeltem, hogy a súlyosabb gondok döntésképtelenné tesznek az apróbb kérdésekben is.

Naszóval. Remélem senki nem fog kétségbeesésében a Dunának menni, de a következő van. Lesz ma ez a Dobozos super swarm dolog, haza kellene mennem este, bár igazából mehetek holnap reggel is, meg lesz ma edzés, amit nem kellene újból kihagyni, plusz beteg vagyok.
Tehát.
1. verzió: Beteg vagyok, hazamegyek délután és pihenek, hogy legalább a szombati twittertalira meggyógyuljak
2. Nem foglalkozom a betegséggel, elmegyek edzésre, majd haza, minden szép, minden jó.
3. Kiélem a társaság- és nyüzsgésigényemet, leszarom a betegséget, elmegyek a Dobozba és jól érzem magam, ezen belül a) utána hazamegyek utolsó vonattal b) reggel megyek, +szenvedek a bűntudattól, hogy megint nem mentem edzésre, pedig megvettem a bérletet, stb.
4. Edzés előtt és után is megjelenek a Dobozban, reggel megyek haza, pont a legjobb részről maradok le, ez teljesen tuti.

Na, milegyen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése