2011. szeptember 19., hétfő

Horrorbácsi

Olyan durva albérletes élményem volt, hogy el kell mesélnem mostazonnal.

Mivel a Kálvin téren lakom és nem igazán akarok innen elköltözni, az Egyetem tér nagyon szimpatikus helyszínnek tűnt, fel is hívtam egy számot, aki itt hirdetett albit, de nem vették fel. Ma újra hívtam, egy pasi vette fel, gondolom a tulaj, mert a lakó elvileg egy 23 éves lány.
Megbeszéltük az időpontot, majd feltett egy olyan kérdést, hogy hányan vennénk ki a szobát. Mondom hát én, egyedül, nyilván szólnék, ha például hatan lennék. Erre ő, hogy jó, akkor UGYE egyedül is jön megnézni?
Itt kicsit elgondolkoztam, mert azért elég fura kérdés, de rávágtam hogy dehogy, több szem többet lát, biztos elkísér valaki.
Ezen a ponton a pasas közölte, hogy jó, de a lakásba be csak az a személy léphet, aki kivenni tervezi a szobát. Nem mondtam rögtön, hogy mi a f*sz van, csak gondoltam. Nagyon akartam ezt az albérletet, szóval férfiúi kísérettel és horrorfilmes háthatörténikvalamiizgi fantáziával felszerelkezve nekivágtam a mintegy 200 m-es távolságnak.
A kaputelefont nem vette fel senki. A telefont igen, egy vontatott hang lassan....tagoooltan elmondta, hogy csaakaaakkooor nyooomjaaa meeeg a goomboot amiiikooor leteeettüük a teeleeefooont. Csöngettem újra, úgy harmadszorra beengedett, megtaláltuk a lakást, a nyitott ajtón át megláthattam a szép és felújított lakás délibábját, de be nem jutottunk, mert a figura mint szent péter állta el a kaput vérben forgó (najó, rendesen vizenyős) szemekkel és azt mondta, állj.
"Én tudom ám, hogy mindig kitalálnak ilyen furfangokat, hogy kiveszi egy ember a lakást, aztán valójában ketten hárman használnálják, na ilyen itt nem lesz!!!!"
Csak azt kérdem én...hogy attól, hogy a "kísérőm" nem nézi meg a lakást, mivel lesz ő abban biztosabb, hogy később sem fogjuk "ketten használni"????
A lényeg, hogy nem akartam feldarabolva az előszobában található ládában végezni, így végül nem tekintettem meg a lakást.
Most indulok a Bécsi útra, ami jobb lesz, de messzebb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése