2011. október 29., szombat

Nem vagyunk elég jók?

23 éves vagyok, 168 centi magas, ha kihúzom magam, ősszel 58, tavasszal 53 kiló. (Bevallottam, huhhh!).
Egy általam nem túl sokra tartott ismerősöm szerint még két jó évem van, mert a lányok 25 éves korukra hirtelen rondák, öregek és ráncosak lesznek, a fiúknak - legalábbis neki- pedig nem kellenek az ilyenek. Ezt oltári nagy baromságnak tartom azzal együtt, hogy rettegek az öregedéstől, és szerettem volna örökre 16 éves maradni, de hát ki nem?
Ezt a problémát tehát elvetettem.

A legnagyobb problémám magammal az, hogy nem tudok azonosulni azzal az 5 kiló plusszal, ami ősszel minden küzdelem ellenére is minden évben felkúszik rám. Igazából a tavaszi kinézetemmel is totálisan elégedetlen vagyok, de ezen valahogy túlteszem magam, idővel pedig az őszin is, például most már egészen jól viselem magam, még rövid szoknyát is fel merek venni.

Viszont a lelkem mélyén még reméltem, hogy azért van nálam rosszabb, a fiúk nem feltétlenül azt veszik észre, hogy görbe a lábam, hogy oldalszalonnám van, furcsa alakú az orrom, seszínű a hajam, táskásak a szemeim, vagy hatalmas a fenekem, hanem egyben látnak, és amennyibe sikerül az önbizalmamat feltuningolni 150%-kal, egy helyes lányt látnak.

Ez az elméletem tegnap teljesen összeomlott, amikor a féltesómmal beszélgettünk a barátnőjével kapcsolatos problémáiról.
Elmondta, hogy bár ő elfogadja így a csajt és nem rágódik a nap 24 órájában a következő szépséghibákon, azért időnként zavarják ezek a dolgok, és nem tudja, hogy nem kellene-e lecserélnie a csajt egy szebbre. (Más okok miatt is lecserélné, szóval nem néztem teljesen hülyének, csak kicsit.)

A hatalmas gondok a következők:

Féltesó szerint egy nőnek legyen 35-től maxxximum 38-is terjedő lábmérete. Ez rendben is van, a barátnő 38-as lábakkal rendelkezik, ám van egy-két 39-es méretű cipője, mely rendhagyó eset felett tesó nem tud napirendre térni.

A lány egyik szemöldöke vagy fél centivel hosszabb tesó szerint, mint a másik, ezt a tényt a lány tagadja, nem látja, nem vesz róla tudomást. No komment.

Nem szépek a fogai. Nem borzasztóak, csak nem teljesen ideáliak. Ezen nincs mit szépíteni.

Bár a lány igazi botsáska, a combja nem elég feszes, bár távol áll attól, hogy narancsbőrös legyen, néha úgy érzi a tesóm, hogy lehetne feszesebb is.

Nincsenek körmei. Mivel szakács, tövig levágja őket, hogy ne zavarja a munkában. Sajnos nem hordhat hosszú körmöket, ez pedig teljesen nőietlen.

További intim részletekbe is beavatott, melyekről nem szeretnék beszámolni, sőt a legjobb lett volna, ha meg sem hallom őket, mert azóta is vagy sírva röhögök....vagy kétségbeesek..

Ezek valódi problémák??? A srác hangsúlyozta, hogy ő elfogadta ezeket a hibákat, de néha úgy érzi, mégis zavarja egyik-másik.

Most teljes komolysággal kérdezem. Ezek valódi problémák??? És aki kapásból rávágná, hogy természetesen nem, gondolja előbb végig, hogy nem voltak-e hasonló nagyságrendű kifogásai valaha volt bármelyik partnerével szemben.

Mert én végiggondoltam. És voltak. Egyik sem válóok, de zavaróak. Akkor ezek után hogyan reménykedjünk abban, hogy nekünk nincsenek ilyen "kínos" hibáink, melyet magunk nem veszünk észre, vagy észreveszünk de nem akarjuk tudni, mások viszont látják, és zavarja őket?



3 megjegyzés:

  1. Az megvan, hogy tökéletes emberek csak a mesékben léteznek? :) Egyébként ez a szép az egészben. Ha léteznének, akkor azért nem lehetne velük járni, mert folyton az idegesítene, hogy tökéletesek.

    VálaszTörlés
  2. Én arra lennék kíváncsi, hogy vajon a féltesó mennyire tökéletes. Mondjuk tökéletesen szimmetrikus az arca ? Nincs rajta egy gramm felesleges zsír sem ? Eléggé kockás a hasa ? Ő a tökéletes férfi ?

    Szerintem cserélje le a csajt egy szebbre. Aztán mikor már elég öreg az új és csúnya, akkor cserélje le újra.

    VálaszTörlés
  3. Azt hiszem nem jött át a lényeg:P Még gyakorolnom kell.

    VálaszTörlés