2011. december 15., csütörtök

lakás pro kontra

Nem mintha egyelőre döntési helyzetben lennék, ugyanis Kriszti apja még nem bólintott rá, azért összesítettem a költözés mellett és költözés ellen szóló "érveket", pontszámok formájában. Sajnos a Kálvin téri lakás mellett szól a manna éjjel-nappali bolt, a váci utca közelsége, a csarnok és még vagy tízezer tényező, szóval a krisztilakás az elhelyezkedésre akár 0 pontot is kaphatott volna, bár busszal 10 perc a belváros, azért nem ugyanaz, mint amikor konkrétan a belvárosban laksz. Ebből is látszik, hogy mennyire részlehajló vagyok, ugyanis legszívesebben csak azt venném figyelemre, hogy van hatalmas terasz, saját szoba, kádas fürdő (meg zuhanyzós is) és elfelejteném a környéket, a szar bútorokat, körülményes hazajárást. Bárhogy is számolom, a krisztilakás mindenféleképpen ötezerszer előnyösebb, akkor is, ha három éve menekültem onnan, és a fél karomat adtam volna egy olyan helyért, ahol most lakom. Változnak az idők.
Én pedig reménykedem, hogy talán visszakapom a régi szobámat, ami tulajdonképpen azóta hiányzik...


kálvin krisztilakás

ár 7 10
elhelyezkedés 9 5
lakás minősége 8 10
bútorozás 8 6
lakótársak 7 10
saját szoba 0 10
extrák
nappali 5 8
erkély 0 10
kilátás 0 8
kád 0 8

összesítve 44 85

Hát igen.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése