2011. december 12., hétfő

Az élet nagy kérdései perpillanat, nettóhiszti 3. (vagy kitudjahány)

Azt hittem lesz majd összefüggő értelmes gondolatmenetem de nincs.

Ezért csak összevissza másnaksemmitmondó baromságokat tudnék összehordani, de végülis ez az én blogom, szóval meg is teszem.

Az élet nagy kérdései jelenleg.

Miért nem tudom elhinni, hogy ami ennyire jó, az ennyire jó lesz később is? Ha meg mégis elhiszem, mért derül ki, hogy mégsem az? Vagy miért futamodok meg.

Miért nem lehet kapni már a fehér szőrmellényt a háendemben?

Miért nem tudok rendet tartani magam körül minden értelemben?

Miért viselkedik hetekig normálisan a hajam, hogy aztán a legalkalmatlanabb pillanatban hirtelen megőrüljön és ne lehessen csinálni vele semmit?

Miért van akkora tömeg a karácsonyi vásárban, hogy lehetetlen végignézni normálisan-kényelmesen, verekedés nélkül?

Miért nincs itthon több gyümölcs és miért nem megyek el a csarnokba venni? Ha már itt tartunk, miért vagyok képtelen ellátni magam kajailag hosszútávon?

Miért nincs karácsonyi hangulatom megint és miért nem esik a hó, hogy legyen?

Miért vagyok szomorú, amikor boldognak kéne lennem?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése