2011. december 24., szombat

Boldog karácsony

Kedves Olvasóim, és mindazok, akik nem olvasnak. Próbáltam valami mérsékelten nyálságos dolgot kitalálni karácsonyra, de nem megy. Igazán hangulatom sincs, kint szürkeség és semmi hó, meglepetés nem lesz... de hát nem is ezen múlik.
Szóval semmi karácsonyi giccset nem sikerült összehoznom, gondoltam felteszem Frodót, de ezt már lelőtte más, vagy a spirithoodos fejemet, de az meg csak pár nap múlva lesz kész.
Ezért aztán arra gondoltam, hogy inkább valami rám jellemző baromsággal kívánok nektek boldog karácsonyt és kibírható ünnepeket. Próbáltam keresni egy karácsonyi csillámfaszlámát, de nem találtam semmit. Még mindig nem tudom, mi fog most történni, de hátha megszáll az ihlet...
Hmm hmm. Najó. Nem igazán karácsonyi, de szerintem ez a világon a legeslegszebb zene, és a karácsony utáni ürességérzésre pont megfelelő gyógyszer.

http://youtu.be/KyhvBgs5j_8

Boldog karácsonyt!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése